DRAGONS BLOG BY LINDA 12

12 December 2024

DRAGONS BLOG BY LINDA 12

 

Hi guys! Ben ik weer.

En dit keer vraag ik assistent-floormanager Tim van den Bouwhuijsen het hemd van het flink getatoeëerde lijf. Eén keer raden waar hij deze heeft laten zetten…

 

Tim werkt sinds Valentijnsdag 2024 in Dragon Tattoo. Hoe romantisch wil je het hebben? Hij liep voor het eerst de shop binnen om een cadeaubon voor zijn nichtje te kopen. Toen hij een flyer mét vacaturetekst op de balie zag liggen, twijfelde hij geen moment: ‘Dit is mijn baan!’.

Met een passend diploma op zak (Tim is onder meer opgeleid in international businessmanagment), wist hij dat hij en Dragon Tattoo een goede match zouden zijn. Met een hoop horecaervaring op zak Bovendien was hij net terug uit Australië, waar hij een jaar woonde. Een loepzuivere win-winsituatie dus.

Wat vervolgens gebeurde, is geschiedenis en inmiddels is Tim niet meer weg te denken uit Dragon tattoo. En omgekeerd ook trouwens, want Tim heeft al de nodige pieces op zijn lijf staan. “Toen ik in de shop kwam werken, had ik wel een paar tatoeages, maar inmiddels hebben collega’s Bodhi, Daan en gastartiest Charlie al op mij getatoeëerd. Jim nog niet, maar dat komt nog wel.”

Tim heeft zelf niet de ambitie professioneel te piercen of tatoeëren, maar vindt het volgens eigen zeggen wel vet om eens een tattoo te zetten. Gewoon, op een bekende.

 

GOEIE VIBE

Wel houdt hij zich bezig met het doen van bestellingen, boodschappen, het plannen van afspraken en beantwoorden van de telefoon. Hij vindt het allemaal even tof om te doen, maar wat hem het meest aanspreekt aan zijn baan, is de vibe bij Dragons. “Die is goed. Iedereen toont interesse in elkaar, elkaars werk en elkaars klanten. Iedereen heeft passie voor hetzelfde en is heel getalenteerd. Ik omring mezelf graag met mensen die werken vanuit hun passie. Hoe tof is het om deel uit te maken van dit team?!

Ik draag graag bij aan deze vibe en ontvang mensen graag met een glimlach. Verder hoop ik op alle vragen van klanten antwoord te geven. En als ik het antwoord niet weet, zorg ik dat ik erachter kom. Als klanten zich hier op hun gemak voelen en blij naar huis gaan, heb ik mijn werk goed gedaan.”